Weer eens een bloggie - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lilian Klein - WaarBenJij.nu Weer eens een bloggie - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Lilian Klein - WaarBenJij.nu

Weer eens een bloggie

Door: Lilian Klein

Blijf op de hoogte en volg Lilian

19 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heeelllleuuuu my dear friends!

Ik dacht, het wordt misschien maar weer eens tijd voor een kleine update! Ik moet eigenlijk studeren, dus studie ontwijkend gedrag slaat toe. Speciaal naar de grootste bibliotheek van Londen gegaan om te zoeken naar wat concentratie, maar tevergeefs. Dus zit hier nu lekker te facebooken, te surfen op het net, en net doen alsof ik druk aan school aan het werken ben, maar doe ik dus niet! Volgens mij zit sowieso iedereen hier alleen voor de status, want ik zie iedereen op facebook zitten. Maar wel met 1000 boeken om zich heen want dat ziet er cool uit. Oke genoeg over dit.

Met mij gaat het goeeeeed, ik chill lekker, ik werk lekker, ik feest lekker, ik eet weinig (al twee kilo kwijt whoehoe), dus ik heb het heel erg naar mijn zin! Ook aan Londen zelf ben ik al helemaal gewend. Metro's en bussen zijn niet meer eng en ik kijk altijd goed naar links ipv naar rechts. Ook dénk ik dat ik nu weer ongeveer alle highlights van Londen heb bezocht. Ik merk echt dat ik een stadsmens ben. Mama was hier een paar weken geleden, en we hadden het erover van wie ik die eigenschap toch geerft heb. Ik zie mezelf echt niet later in een klein dorp wonen, want ik vind de anonimiteit van zo'n grote stad heerlijk! Niemand die je kent, al die verschillende mensen, en het is nooit saai.

Mijn eerste twee bezoekers zijn al langs gekomen, mijn lieve mutti en Joanne, en dat was heel erg fijn! Wel heel vermoeiend. Vooral met Joanne, want als goeie friends moet je natuurlijk zoveel tegen elkaar vertellen en laten zien, dat je eigelijk 24/7 aan het praten bent. En wat hebben we veel geld uitgeven.. Aan zulke domme dingen ook. Waterpijp, domme shirtjes die je nooit meer aan gaat doen, terrasjes, bier (5pond per glas), en zulk soort dingen. Durf eigenlijk niet te vertellen hoeveel, dus doe dat ook maar niet. Maar het was het natuurlijk allemaal waard want het was toch wel heel erg fijn om gewoon weer even de mensen te zien waarvan je al van tevoren weet wat je aan ze hebt, en dat het gewoon altijd gezellig en chill is. Toen die twee weer naar huis vlogen was het wel ineens weer even stil in London. Maar gelukkig begon ook het harde werken weer, dus het was maar van korte duur.

Werk gaat opzich wel okeee. Mijn manager Jill is de afgelopen twee weken op vakantie geweest wat wel een beetje saai was want zij geeft mij altijd wel wat extra dingetjes die ik kan doen als het een keer rustig is. Dus tijdens de rustige periodes, had ik niet zoveel te doen. Maar gelukkig is ze nu terug, dus heb ik weer wat extra taken die ik op me kan nemen. Ik heb nu vooral checkershifts, en public area shifts. Checkershifts zijn heel leuk! Wel zwaar, want je moet dus kamer controleren of alles schoon is enzo. Dus constant door je knieen, en weer opstaan, en weer door je knieren, en onder banken kijken en dan weer hoog op kasten. Maar ach, goed voor de lijn. En de verantwoordelijkheid die je hebt is heel groot, vooral als de Team Leader van die dag weg is. Dus dat geeft wel een goed gevoel! De komende weken mag ik gaan meelopen met openingshifts, dus dat je de dag opent en hoofdverantwoordelijk bent voor alles wat met de schoonmaak te maken heeft in het hotel. Vind dat wel een beetje spannend. Maar het komt vast goed!

Feestjes hier zijn veel te duur, maar geweldig. Engelse mensen zijn soms knettergek, maar dat is ook wel heel gezellig. Net als mijn Spaanse huisgenoten die vandaag helaas gaan verhuizen.. Maar gelukkig gaan ze vanavond lekker Spaanse dingetjes koken voor mij dus dat is fijn. En ze wonen maar een staat verderop, dus ik kan vast nog wel eens langs komen voor wat patata's bravas of albondigas of huisgemaakte sangria :hearteyes:.

Ik ga weer lekker nepstuderen, kusjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Londen

Een half jaartje stage lopen in Londen!

Recente Reisverslagen:

29 Mei 2015

Heyaaa amigos

19 Maart 2015

Weer eens een bloggie

17 Februari 2015

De eerste weken
Lilian

Half jaartje stage lopen in Londen! Hier af en toe een update hoe het met me gaat :)

Actief sinds 17 Feb. 2015
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 1783

Voorgaande reizen:

17 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

02 Februari 2015 - 25 Juli 2015

Londen

Landen bezocht: